fredag 1 februari 2013

Tokyo, här kommer jaaaaag~! / Tokyo here I come!

YEEEEES!!!
Jag har blivit antagen till Rikkyo University! :DDD Nästa temin kommer jag att vara i TOKYO BABY!!!
Jag var så lycklig att jag faktiskt grät T^T Kan inte minnas att det har hänt tidigare.

Sikken lättnad att få detta beskedet! Detta är något jag velat väldigt länge, och snart kommer det att hända! Iiiiiih!!

Tänk, vilket äventyr som väntar! ヽ(;▽;)ノ よかった!





 I have been accepted to Rikkyo University!! :DDD Next semester I'll be in TOKYO BABY!!! 
.. I was so happy I actually cried T^T I don't recall that ever happened before. 

It was such a great relief to get this confirmation. This is something I've wanted for a long time, and now it's soon to come true! Iiiiiiih!!


Oh, the great adventures that awaits me! ヽ(;▽;)ノ よかった!

1 kommentar: