onsdag 19 juni 2013

När man tycker om fina saker men vill inte betala dyra pengar för dem..

Är på jakt efter en klädbyrå till sovrummet (vi är två personer på en minimal garderob och är i stort behov av mer förvaring), men det fanns inte på favoritloppisen idag.. Och jag skulle ju egentligen inte köpa något annat.. Meeee~n.. Så blev det i alla fall att jag fick med mig hem följande;


En karaff i gulorange och vit plast från Gustavsberg (!!) och rosa tidsskriftsamlare. (45kr och 10 kr)

Och typ världens snyggaste väska! Jag som behöver en vettig gymbag till och med! Först tänkte jag jaha, den har väll inget axelband, men joooodå! Det låg fint ihoprullat i ett fack! Superfint skick! Min för en 50lapp :)

Detta glaset köpte jag faktiskt i Göteborg på loppis i helgen, men tänkte att det är alldeles för tjusigt för att inte visa upp! :) Present till min lille man <3 5 kronor fick jag punga ut..


Tänk så mycket fint man kan få för lite pengar! (Och det är mycket roligare att gå på loppis än köpcentrum!)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar