torsdag 9 januari 2014

Inga hämningar!

Man hade ju en bild av att man skulle rasa i vikt här i Japan, med hälsosam mat så som sushi och sjögrässallad. Men, det kan man ju inte äta hela tiden, och mycket annan mat är friterad. Laga mat hinner jag knappt göra, i och med så långa skoldagar och mycket läxor, dessutom har jag ju bara en kokplatta och ingen ugn.. och så är det (relativt) billigt att äta ute också. och roligare med, såklart eftersom man kan sitta med sina kompisar.
Och så finns det ju så mycket goa efterrätter också. Träna har jag knappt gjort heller. Det är långt till gymmet och mitt rum är så litet att jag slår i väggen/sängen om jag försöker göra övningar där.. men på det stora hela har jag nog lyckats hålla mig ganska mycket på min normala vikt. Lite måste man ju unna sig också ;) Speciellt nu när det bara är ett par veckor kvar. Man vet ju inte när jag kommer hit och får njuta av allt gott igen? :3

Så i onsdags (onsdagar är min "monsterdag" då jag slutar kl 20) tog jag mig friheten att pröva på följande smått och gott;

2 kommentarer: