måndag 19 augusti 2013

Löv / Leafs

Just nu har jag dille på att måla! Akrylmålningarna avverkas på löpande band.. Eller ja, jag har gjort tre på två dagar och det är rekord! Har inte målat på år och dag..
Är mycket inspirerad av Marianne Westman just nu.. Önskar jag ägde allt hon någonsin gjort.. Men det är dyrt, så jag får nöja mig med att teckna lite Marianne-inspirerade löv på min tavla sålänge :)

Fast, jag lyxade ju faktiskt till det lite i somras och köpte en "Mon Amie" kopp och skål.. I'm b-b-b-b-bad!



---
Right now I'm in a painting frenzy! The acrylic paintings are piling up! Or well, not quite, I'e done three in two days so that's a record. Haven't been painting for years!
ATM I'm very inspired by Marianne Westman. Wish I owned everything she's ever made. But it's too expensive so I'll have to make do with painting leaves inspired by her art. :)

But, I DID splurge this summer and bought a "Mon Amie" cup and bowl! I'm b-b-b-b-bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar